Image
29/06/2012

Ray-Ban rijft twee internationale prijzen binnen

 


 

Het hippe zonnebrillenmerk Ray-Ban is in Cannes in de prijzen gevallen. De Ray-Ban Legends-campagne won op het Lions 59th International Festival of Creativity twee prijzen. De Gouden Leeuwen in de categorie Press Lions belonen concreet de geslaagde combinatie van kledij, schoenen en accesoires enerzijds en fotografie anderzijds. De campagne is een hommage aan 75 jaar ‘Never Hide’, het motto van het brillenmerk.
 
 (MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit lanceert cursussen om volwassen te worden

Een Amerikaanse universiteit geeft studenten de mogelijkheid om zich in te schrijven voor een cursus [...]

19/01/2020

Universiteit geeft studenten open graf om te mediteren

Je zou kunnen gaan sporten, maar de Radbout Universiteit in Nederland heeft een ander plan om studenten [...]

18/01/2020

Vijf redenen waarom studeren in Québec zo ongelooflijk leuk is

“Frans? Geef ons maar Engels!, klinkt het bij de meeste studenten, en toch is beheersing van de [...]

17/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84