Image
23/03/2010

Arc De Triomphe – beste affiche

Arc De Triomphe, een oefenfirma van KTA2 uit Diest, kaapte de prijs voor beste affiche weg. Wij spraken met Edwin Evers, een van de werknemers van het virtuele kantoor.


GUIDO: Wat verkopen jullie precies?
Edwin: Onze oefenfirma Arc De Triomphe verkoopt allerlei modeaccessoires, zoals bijvoorbeeld armbanden en kettingen.
GUIDO: Hoe verliep de taakverdeling?
Edwin: In de klas heeft onze leerkracht in samenspraak met ons een lijst opgesteld met daarin wie welke functie kreeg. Onze firma heeft een aankoop- en verkoopafdeling, logistieke afdeling, personeelsdienst en receptie.
GUIDO: Vind je de oefenfirma’s een goed initiatief?
Edwin: Vast en zeker. Het biedt heel wat meerwaarden. Zo wordt er aandacht besteed aan de sociale vaardigheden, maar we leren ook bestelbonnen opstellen en moeten gebruik maken van de meest recente technologie. Het bereidt ons goed voor op de beroepspraktijk.
GUIDO: Had je verwacht dat je de prijs voor beste affiche zou winnen?
Edwin: We zijn ook op de derde plaats geëindigd voor klantvriendelijkheid en dat hadden we helemaal niet verwacht. Voor de affiche daarentegen hadden we wel gehoopt om in de prijzen te vallen. We hebben er veel werk ingestoken en voldeden aan alle eisen, dus zijn we heel erg blij met deze prijs!

(CB)


Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Follemente'

Al eens geprobeerd je brein stil te leggen tijdens een first date? Dat lukt nooit, want van pure zenuwen [...]

Nieuw in de cinema: 'Roofman'

Een kwarteeuw geleden overviel een Amerikaanse kerel tientallen fastfoodrestaurants door langs het dak [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Silence

Een nieuwe Scorsese is altijd een belevenis, maar luie geesten die meteen denken aan Italo-gangsters [...]

15/02/2017

Duitsland lanceert sekswebsite die je moet zien om het te geloven

Verwacht geen porno, ’t is nog beter. Hoewel, grappiger in elk geval. Op de homepage van Zanzu.de, [...]

13/02/2017

Groot seksonderzoek bewijst: millennials zijn kinky

Een onderzoek bij 5000 Amerikaanse millennials heeft aangetoond dat, in vergelijking met andere generaties, [...]

12/02/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84