Image
12/05/2010

Centerfold van Playboy vanaf nu in 3D

"Wat zouden mensen liefst zien in 3D? Een naakte vrouw waarschijnlijk?" klonk het bij Playboybaas Hugh Hefner en zo geschiedde het. Het populaire bootblad brengt in juni voor het eerst een centerfold in 3D.

 

“Ik ben geen grote fan van 3D. Als ik naar de film ga, verlaat ik even het echte leven, maar voor mij hoeft dat niet in 3D te zijn", aldus Hefner.  "Maar Playboy moet meegaan met zijn tijd aangezien het zijn afname zag dalen van 3,5 miljoen in 2006 naar 1,5 miljoen in 2009." Hefner had zelfs al zestig jaar geleden, bij de lancering van Playboy, aan 3D gedacht: "Ik had een fotograaf ingehuurd om twee modellen naakt te fotograferen in 3D, maar ik heb het idee afgevoerd toen ik erachter kwam hoe duur het was om die brilletjes bij het magazine te steken." Nu al piekeren over hoe je aan zo’n brilletje komt, is absoluut niet nodig. Bij het juninummer krijg je het er sowieso bij.
 
(SVR)
 

Comments

ONTSPANNING

10 highlights voor een onvergetelijke L.A. experience

Los Angeles is larger than life. Deze chaotische megastad aan de Amerikaanse westkust in Zuid-Californië [...]

Nieuwe muzikale ontdekkingen op Rock Werchter doe je op de Slope

Dat evergreens als The Cure, Pixies en David Byrne dit jaar op Rock Werchter staan, wist je vast al. [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Geike: For the beauty of confusion

Eerlijk? Wij zijn nooit grote fan geweest van Hooverphonic en eigenlijk wel van Geike Aernaert. Een soloplaat [...]

18/11/2011

Yelloween Diepenbeek

  Yelloween, het jaarlijkse feest van Hermes in De Fitlink in Diepenbeek, kon ook dit academiejaar [...]

18/11/2011

Customs

Meer dan 250 shows, dat kruipt in je handen en je stembanden. Customs leerde de stiel op het podium en [...]

18/11/2011