Image
07/08/2010

Beckham opent café

Voetballer David Beckham gaat samen met zijn goede vriend en beruchte chef-kok Gordon Ramsay een traditionele Britse pub openen in Los Angeles.

 

In de pub, die ‘The Queen Vic’ zal heten naar vrouwlief Victoria Beckham, zullen niet alleen traditionele Britse bieren getapt worden, je zal er ook kunnen proeven van de typische Engelse pubkeuken. “David wil pie and mash, fish and chips en chicken in a basket op het menu”, verklapte een vriend aan de Engelse tabloid Daily Star.

(SVR)
 

Comments

ONTSPANNING

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

Citytrip naar de Portugese hoofdstad Lissabon

De hoofdstad van Portugal ligt aan de monding van de Taag, een rivier die ter hoogte van Lissabon zo [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Film: Suske en Wiske & De Texas Rakkers

We hadden je maar al te graag gemeld dat de transformatie van Vlaanderens populairste striphelden naar [...]

21/07/2009

Coscenarist GUY MORTIER over 'Suske en Wiske & De Texas Rakkers'

Vanaf morgen draait Suske en Wiske & De Texas Rakkers in de zalen, een naar Vlaamse normen peperdure [...]

20/07/2009

Knaller

“De stier gevangen in een fles”, zo omschrijven de makers de gedurfde en explosieve geuren van Tonino [...]

17/07/2009

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84