Image
07/08/2010

Beckham opent café

Voetballer David Beckham gaat samen met zijn goede vriend en beruchte chef-kok Gordon Ramsay een traditionele Britse pub openen in Los Angeles.

 

In de pub, die ‘The Queen Vic’ zal heten naar vrouwlief Victoria Beckham, zullen niet alleen traditionele Britse bieren getapt worden, je zal er ook kunnen proeven van de typische Engelse pubkeuken. “David wil pie and mash, fish and chips en chicken in a basket op het menu”, verklapte een vriend aan de Engelse tabloid Daily Star.

(SVR)
 

Comments

ONTSPANNING

10 highlights voor een onvergetelijke L.A. experience

Los Angeles is larger than life. Deze chaotische megastad aan de Amerikaanse westkust in Zuid-Californië [...]

Nieuwe muzikale ontdekkingen op Rock Werchter doe je op de Slope

Dat evergreens als The Cure, Pixies en David Byrne dit jaar op Rock Werchter staan, wist je vast al. [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

De Blue Whale Challenge doet nog steeds de ronde: dit kan je eraan doen

De Blue Whale Challenge. Het bestaat al sinds 2016, maar het doet nog steeds de ronde. Soms verdwijnt [...]

13/09/2020

Gaan we binnenkort naar Legoland in Charleroi?

België krijgt er misschien een pretpark bij. Er zijn gesprekken aan de gang over een Legoland-pretpark [...]

12/09/2020

Red Hot Chili Peppers komen naar Werchter: bestel nu je tickets

Na een zomer zonder festivals kunnen we jullie toch verblijden met wat festivalnieuws. De Red Hot Chili [...]

11/09/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84