Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vrouwen willen even vaak seks als mannen

Het lijkt een voor de hand liggende zaak, maar er bestaan nog heel wat misverstanden over. Vrouwen hebben [...]

05/06/2016

3 dingen die je nog niet wist over wijn

Is er iets knusser dan een onderonsje bij een fles wijn? Liefst vergezeld van wat stukjes kaas, uiteraard. [...]

05/06/2016

De 10 beste #fokdeblok-tweets (tot nu toe)

Het is zo ongeveer de lastigste periode van het jaar. De zomer begint te lonken, een lange vakantie staat [...]

04/06/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84