Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Daarom hebben we het graag wat kinky in bed

Over het algemeen wordt een ferme mep of kneep niet echt gewaardeerd. Behalve dan tussen de lakens, [...]

04/06/2016

Tinder even beu? Zo versier je ook een date

Dringend op zoek naar een zomerlief, maar dat eeuwige geswipe op Tinder zo beu als koude pap? Geen nood, [...]

04/06/2016

‘Bollebozen’ verraden zichzelf door domme antwoorden

In India moeten 14 studenten hun eindexamen opnieuw doen na een vrij ongelukkig voorval. De scholieren [...]

03/06/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84