Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nederlandse studenten ontwikkelen gezonde studiepil

Eerder deze week postten we al een artikel over het gebruik van rilatine voor een betere concentratie. [...]

28/05/2016

Voortaan studentenstemrecht aan UGent?

De Universiteit van Gent heeft een voorstel ingediend bij de Vlaamse regering om voortaan hun studenten [...]

28/05/2016

Leuvense student wint GUIDO-fotowedstrijd

Je hebt ons de afgelopen maanden misschien wel ergens op jouw campus zien opduiken. Terwijl recruiters [...]

28/05/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84