Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

'Sprekende werf' opent met stoelendans

De werken aan de Noorderlijn in Antwerpen zijn nog in volle gang en dat zorgt voor meer dan een beetje [...]

01/06/2016

Wekker maakt je op originele manier wakker

De Londense designer Josh Renouf heeft een godsgeschenk gecreëerd. Hij ontwierp een alarmklok die [...]

01/06/2016

Dáárom smaakt gin tonic zo lekker

Gin tonic wordt de laatste jaren steeds populairder. Het enige wat wij ons daarbij afvragen is: waarom [...]

31/05/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84