Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Pientere studente ontdekt 4 nieuwe planeten

De Canadese Michelle Kunimoto is gek op alles wat met het heelal te maken heeft. Enkele maanden geleden [...]

03/06/2016

Werkt hard to get spelen nog?

Na een keileuke date sta je altijd voor een lastig parket. Moet je nu direct een sms’je sturen [...]

02/06/2016

Studente verdwijnt om aan schoolstress te ontsnappen

Hevig last van examenstress? Begin dan gewoon een nieuw leven. Dat was toch het plan van de Amerikaanse [...]

02/06/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84