Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Antwerpse studenten blokken tussen het groen

Bij mooi weer studeren de meeste studenten graag buiten. Een rustig plekje vinden is echter niet altijd [...]

10/06/2013

Vlaamse filmstudent haalt brons op ‘Oscars’

De Vlaamse student Wouter Bouvijn uit Deinze haalde afgelopen weekend op de Student Academy Awards in [...]

10/06/2013

Amerikaanse studenten lijmen honderd deuren vast in school

Twee Amerikaanse studenten van de middelbare school in Simi Valley vonden er niet beter op om maar liefst [...]

09/06/2013