Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Binnen twee jaar 3000 extra koten in Leuven

Door het nijpende tekort aan verblijfplaatsen voor studenten ziet het stadsbestuur en de KU Leuven zich [...]

04/06/2013

Hasselt tovert campus gedurende 70 dagen om tot strand(bar)

Nog een paar weken goed doorblokken en dan kan je eindelijk genieten van die welverdiende zomervakantie. [...]

03/06/2013

Studeren op café: de ideale combinatie?

Sommigen onder jullie hebben al enkele examens gehad, anderen beginnen over enkele dagen. De tijd die [...]

03/06/2013