Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Van deze lingerie krijg je het heet… letterlijk!

Lingerie die bij aanraking een huidkleur aanneemt en lokaal warmte geeft. Daarmee heeft de Nederlandse [...]

08/06/2013

Emma Watson gaat weer studeren

Nadat ze even alles op haar acteercarrière had gezet, is het volgens Emma Watson weer tijd om haar studies [...]

07/06/2013

‘SOS Blok’ snelt studenten opnieuw te hulp

Geen tijd om te koken of de afwas te doen? Nood aan een nekmassage na al die uren tussen de boeken? [...]

06/06/2013