Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

MNM steunt blokkende studenten opnieuw met radiomarathon

    Radiozender MNM organiseert in juni de tweede editie van Marathonradio en wil op die [...]

27/05/2013

Daling fietsdiefstallen in Leuven

Uit de cijfers van de lokale politie blijkt dat het aantal fietsdiefstallen in Leuven sterk daalde dit [...]

27/05/2013

Studentenresto zorgt voor extraatjes tijdens de blok

  Leuvense studenten mogen zich in de handjes wrijven, want volgens studentenblad Veto krijgen [...]

25/05/2013