Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bh-verbod tijdens examens in China

Het is niet meer dan normaal dat spieken verboden is, maar in China tillen ze er nu wel heel zwaar aan. [...]

06/06/2013

Student maakt website voor zonnigste plek in België

Pieter Wijffels, laatstejaarsstudent Multimedia en Communicatietechnologie aan de Karel de Grote-Hogeschool, [...]

05/06/2013

Studenten vliegen ‘Het Huis Uit’

Laatstejaars uit het beroeps- of tweedekansonderwijs zitten in de laatste rechte lijn naar het behalen [...]

05/06/2013