Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

42 procent van de studenten haalt geen bachelordiploma binnen drie jaar

Voor steeds meer studenten blijkt het een moeilijke opdracht om hun bachelordiploma te behalen binnen [...]

30/05/2013

‘De parels van…’: medestudenten keuren op Facebook

Tijdens de examenperiode zoeken studenten naar talloze manieren om hun pauze recreatief door te brengen. [...]

30/05/2013

Studenten bedenken stadsslogan van Antwerpen

Vier masterstudenten van Sint Lucas in Antwerpen zijn het beu om te wachten op een nieuwe stadsslogan [...]

29/05/2013