Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vier proffen ontslagen na seksuele intimidatie

  De verhalen rond seksuele intimidatie blijven maar naar boven komen. Nu bekent ook de KU Leuven [...]

27/04/2012

Studenten gooien met 150.000 waterballonnen

  Wie gisteren in Leuven liep en wat nattigheid voelde, moest het voor een keer niet op de regen [...]

26/04/2012

Bierfiets verslaat Lijnbus in race

  Met een bierfiets geraak je sneller van een campus naar een andere, dan met een bus van De Lijn. [...]

26/04/2012