Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Een kijk op de Brusselse campus: Solo Stress

  Mijn paasvakantie is al enkele jaren geen paasvakantie meer. Elk jaar opnieuw is het spannend, [...]

20/04/2012

Nathalie Meskens uit de kleren

  Fans van Nathalie Meskens kunnen de actrice binnenkort aan hun muur hangen. De hoofdrolspeelster [...]

20/04/2012

Kamagurka krijgt eigen kunstfestival

  Deze zomer kan je in Brugge terecht voor een uniek kunstproject rond Kamagurka en zijn idolen. [...]

20/04/2012