Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Solliciterende studenten krijgen make-over

  De eerste jobbeurs van de Xios Hogeschool in Hasselt wist zich meteen te onderscheiden van andere [...]

05/05/2012

Kijk op de Brusselse campus: Komen happen

  We zien elkaar niet meer. Het is al een tijdje geleden en af en toe komen we elkaar tegen op straat, [...]

04/05/2012

Eindwerk kost 300.000 euro

  Vier Hasseltse studenten van de Xios Hogeschool zien het groots. Voor hun eindwerk van het tweede [...]

04/05/2012