Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vlaamse Erasmusstudenten stijgen in aantal

  Een op de acht Vlaamse studenten vindt al zijn weg naar het buitenland voor zijn of haar studies,maar [...]

24/04/2012

Kunst en muziek op jongerenfestival in Hasselt

  Op 5 mei vindt in Hasselt onder de naam FutureFormers een jongerenfestival plaats. Het fesival [...]

23/04/2012

Gentse studenten strijden in 12-urenloop

  Elke studentenstad heeft zijn klassiekers en in Gent is de 12-urenloop er zo een. Woensdag 25 [...]

23/04/2012