Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student hangt fiets uit raam

  Een 21-jarige student dacht grappig te zijn toen hij na een avondje stappen een fiets vastmaakte [...]

04/05/2012

Deals on wheels: Fiat 500 L

  De schattige Fiat 500 krijgt een grote broer, de 500 L. Die is liefst 59 centimeter langer, 15 [...]

04/05/2012

Spray geeft gevoel van dronkenschap

  Voor wie wil weten hoe het voelt om zat te zijn maar niet drinkt, is er nu de ‘Wahh Quantum Sensations’. [...]

03/05/2012