Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Laatstejaars maken minibrouwerij als eindwerk

Vijf laatstejaars van de Karel de Grote-Hogeschool hebben in totaal een jaar lang gewerkt aan hun eindwerk, [...]

29/06/2011

Studenten krijgen overdekte fietsenstalling tijdens vakantie

Tijdens de zomermaanden mogen Antwerpse studenten hun fiets gratis parkeren in de overdekte fietsenstallingen [...]

28/06/2011

Abonnementen MIVB pak duurder voor studenten

Het MIVB-net verzorgt het openbaar vervoer in Brussel en telt 4 metrolijnen, 19 tramlijnen, [...]

28/06/2011