Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student verstuurt foto’s van piemel

  In de zomer van 2009 besliste een ICT-student om als grap foto’s van zijn geslachtsdelen door [...]

15/06/2011

KUL bindt strijd aan tegen plagiaat

De Katholieke Universiteit Leuven is vastberaden plagiaat de kop in te drukken. Volgens vicerector studentaangelegenheden [...]

14/06/2011

85 wietplantjes in kelder van studenten

Dat studenten tijdens hun blokperiode een grote nood hebben aan ontspanning, valt absoluut te begrijpen. [...]

14/06/2011