Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student wint half miljoen euro

De 22-jarige Nederlandse student Richard de Bree is vandaag een half miljoen rijker dan gisteren, en [...]

04/07/2011

Oh Oh Jokertje gaat studeren

Jokertje, oftewel Robert Minderhoud, uit de populaire realityreeks Oh Oh Cherso kan niet alleen uit de [...]

04/07/2011

Noord-Korea sluit universiteiten en stuurt studenten naar fabriek

Om de ernstige economische problemen het hoofd te bieden, heeft Noord-Korea beslist om de universiteiten [...]

29/06/2011