Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten willen minstens € 1.500 netto startloon

Wat doe jij met je eerste loonbriefje? Spaar je voor een eigen huis of auto of stippel je al onmiddellijk [...]

24/06/2011

Uitwisseling West-Vlaanderen en China groot succes

Afgelopen academiejaar trokken zeven studenten en vier docenten, allemaal uit West-Vlaamse hogescholen, [...]

23/06/2011

Moppen voor bij ’t blokken

Wie de afgelopen weken nood had aan wat afleiding tussen al dat blokken door, kon terecht op de Facebookpagina [...]

22/06/2011