Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente wint absolute droomjob

Astrid Roelandt, een 21-jarige KUL-masterstudente Europese Studies uit Erembodegem, won een wedstrijd [...]

20/06/2011

Oh oh Cherso met Vlaamse jongeren

“Dikke tieten, strak lijffie, lekker laag make-uppie, heerlijk dat soort wijffies!” Voor zulke hooggenoteerde [...]

20/06/2011

Student met afzakbroek uit vliegtuig gezet

Mannen met baggy broeken tot onderaan hun kont, we kennen ze wel. Ook al is het uitzicht niet altijd [...]

18/06/2011