Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Piepjonge studentenclub Moeder Methala stelt zich voor

    In welke studentenstad zit de club? Ooigem, Sint-Baafs-Vijve en Wielsbeke. Kortom: Groot-Wielsbeke Over [...]

13/06/2011

Deals on wheels: Volkswagen Beetle en Opel Astra GTC

Volkswagen Beetle   De VW New Beetle gaat ondertussen al bijna tien jaar lang mee en mag daarom [...]

11/06/2011

Stad Gent lanceert website voor blokstudenten

Ben jij zo’n student die niet vies is van een peppil of een energiedrankje? Weet vanaf nu wat je slikt [...]

10/06/2011