Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

'Beste fysicaleerkracht ooit' gaat viraal met proefjes

Toen de 69-jarige David Wright in de eerste fysicales van dit semester over een tapijt van glasscherven [...]

14/12/2019

Ver weg van je BFF? Deze armbandjes zijn de oplossing!

Gaat je BFF op Erasmus? Of gewoon naar een andere school? Dankzij de Long Distance Touch Bracelets zijn [...]

13/12/2019

Hilarisch: Gentse voetballer heeft duidelijk Duitse les geskipt

Move over Jean-Marie Pfaff, ook Benito Raman heeft een Duitstalig interview gegeven. Of dat was toch [...]

12/12/2019