Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

5 redenen waarom sloddervossen eigenlijk slimmeriken zijn

Ligt je kot alweer overhoop? The Beatles wisten het al: Let it be! Verschillende studies hebben aangetoond [...]

12/11/2019

Het stinkt op de Gentse unief

"Het ruikt er naar kaas, maar ook naar een turnzaal in het middelbaar", getuigt een van de [...]

08/11/2019

Altijd overal te laat? Je kan er niet aan doen!

Kom jij altijd te laat op feestjes? Ben je al meerdere keren aangeraden een horloge te kopen? Moet jij [...]

05/11/2019