Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Er is nu ook een McDonald's studentenclub, mét McPraesidium

In Antwerpen krijgt de eerste McStudentenclub van ons land alsmaar meer vorm. Sinds kort is er zelfs [...]

31/10/2019

Een app die studenten toont wat, waar en wanneer? 't Is GANK!

Drie Kortrijkse creatievelingen hebben een app ontwikkeld die studenten toont wat er allemaal te doen [...]

24/10/2019

EatWith: "Als AirBnb, maar dan voor maaltijden"

“Als AirBnb, maar dan voor eten”, zo omschrijven kenners de app EatWith, die onbekenden [...]

22/10/2019