Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wij ontdekten net een Harry Potter webshop en mogen we even wat geld lenen?

Probeer jij je kamer tevergeefs knus te maken, maar blijft het maar een kaal kot? Nood aan een magische [...]

23/09/2019

RED BULL DANCE YOUR STYLE: Tijdens deze dance battle beslis jij wie wint!

Red Bull Dance Your Style is back! Op zondag 29 september 2019 kies jij de beste danser van België [...]

20/09/2019

Gigantische interesse voor event 'Verstoppertje in Ikea'

Meer dan 2000 kleine en grote kapoenen uit Glasgow en omstreken klikten de afgelopen weken op 'Aanwezig' [...]

12/09/2019