Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hallelujah! Met deze machine maak je deze zomer je eigen Slush Puppies!

Nu het zonnetje eindelijk haar warmtestralen voor een paar dagen op ons belgenlandje richt, zoeken we [...]

24/07/2019

Gent lanceert opnieuw 'muilmarathon'

Muntjes en mondspray in de aanslag: de Gentse muilmarathon maakt zich klaar voor een nieuwe editie. [...]

18/07/2019

Hoogzomer... Tijd om je Harry Potter-adventkalender te bestellen!

Zet je zonnecrème aan de kant, tijd om aan Kerstmis te denken! Sinds enkele dagen kan je de Harry [...]

14/07/2019