Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Waarom studenten gerust een potje mogen huilen

Zit de vakantie er bijna op? Had je eigenlijk nog veel meer willen doen? Is de wereld gewoon tégen [...]

02/09/2019

Plafond aula UAntwerpen ingestort

Bij renovatiewerken op campus Drie Eiken in Wilrijk is het plafond van Aula Fernand Nédée [...]

30/08/2019

Julie Van den Steen open over seks in nieuwe show met Flo Windey

Insta-queen Flo Winday presenteert voor Studio Brussel vanaf 4 september een vijfdelige videoreeks over [...]

29/08/2019