Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Je kan je studentenstad rondcruisen in een speelgoedautootje

Geen zin om aan bushokjes te wachten en nog minder zin om zelf weer, wind of wegenwerken te trotseren? [...]

05/09/2019

Bedrijf betaalt je 16 euro per uur om elke avond een dessert te eten

"Heb jij overal een secret stash met lekkers liggen? Heb jij al beslist wat je dessert wordt, nog [...]

03/09/2019

Dankzij deze slimme bloempot gaan jouw planten nooit meer dood

De eerste dagen kijk je vol goeie moed en met verliefde ogen naar je nieuwe plant. Je kijkt ernaar, [...]

03/09/2019