Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Met deze 24 tips overleef je de hete zomernachten

Bij deze temperaturen is het overdag bakken en braden, maar ook ’s nachts lig je in je zweet te [...]

25/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn

Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een [...]

18/06/2019

Deze armband geeft je een schok als je te veel fastfood eet

Ken je nog de armband die Karen Damen enkele schokken toediende nadat ze te veel geld uitgaf bij het [...]

17/06/2019