Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tony’s Chocolonely opent binnenkort z’n eigen pretpark!

Als je nog nooit gehoord hebt van Tony’s Chocolonely, dan ben je duidelijk niet van deze wereld. [...]

07/12/2018

WOW: dit stadje leeft nog twee maanden in nachtmodus

Koude kille wintermaanden zijn op komst. Je kent het wel, die periode waarin er al zo weinig daglicht [...]

04/12/2018

‘S werelds koudste Escape Room staat in Oostende

Alsof een normale Escape Room niet genoeg hersencapaciteit vraagt, kreeg de stad Oostende het geniale [...]

02/12/2018