Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

WORLD SINGLES DAY: Waarom single zijn zoveel beter is

We zijn het allemaal eens met het feit dat ‘How to be single’ helemaal geen film is die je [...]

11/11/2018

Britse kroonprins Charles zijn Jaguar rijdt op ... witte wijn?

Gelukkig is het niet echt noodzakelijk voor een student om over een auto te beschikken. Al moeten we [...]

10/11/2018

Tamagotchi en Pokémon brengen binnenkort een Eevee-gotchi uit

Als kind was je huisdier de beste vriend die je kon hebben. Je kon ermee ravotten, ertegen ranten, maar [...]

09/11/2018