Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Must have: een adventskalender voor jouw viervoeter

Adventskalenders: je vindt ze in alle vormen, geuren, kleuren en zelfs smaken. Aan de hand van kleine [...]

19/11/2018

Gijs over zijn ervaring met een dagopleiding aan Syntra

Afstuderen is net zoals het einde van je favoriete Netflix-serie: je kijkt er met volle spanning naar [...]

17/11/2018

Binnenkort volgen we allemaal de workshop ‘sensueel polonaiselopen’

Lachen met de aanhangers van het Schlagerfestival, maar wel zelf de grootste klassiekers meebrullen [...]

15/11/2018