Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Meest gelezen in 2018, plaats 2: Universiteit installeert huilhoekje voor studenten die het even niet meer zien zitten

Feit: een volledige blokperiode overleven zonder minstens één kleine breakdown te hebben, [...]

01/01/2019

Meest gelezen in 2018, plaats 3: Uitstelgedrag maakt je gelukkig en succesvol

Stel jij alles uit tot het wel héél dringend wordt? Dat hoeft niet per se slecht te zijn. [...]

29/12/2018

Meest gelezen in 2018, plaats 4: Beste (en pikantste) bloktip ooit: speel stripblokker!

Blokken is saai, zeg je? Spice it up, speel stripblokker! Het spel is in tegenstelling tot strippoker [...]

28/12/2018