Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De Efteling heeft nu ook een Escape Room

Je papier met hopen laten opstapelen zodat je Bolle Gijs zijn catchphrase bijna tot in een oneindige [...]

27/11/2018

Dit cruiseschip is de natte droom van iedere adrenaline junkie

Cruiseschepen zijn voor oudere mensen, die op het einde van hun levensjaren zitten, en de laatste centen [...]

24/11/2018

Oostende gaat full Christmas met Winter in het Park

De dagen worden korter, de nachten worden kouder, de jingle bells klinken alsmaar luider en Mariah Carey, [...]

22/11/2018