Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze parodie begrijpt wat we écht doen in onze sportlegging

Ode aan de vrouwen bij het Amerikaanse programma Saturday Night Live, want zij maakten de beste reclame [...]

12/04/2018

Eindelijk: een app die ervoor zorgt dat je niet blijft plakken op café

Genoeg apps om te voorkomen dat je een fortuin uitgeeft aan drank of dronken berichtjes stuurt naar [...]

10/04/2018

YES! Ben & Jerry’s deelt vandaag gratis ijsjes uit

Je twee beste vrienden nu de temperatuur eindelijk weer gestegen is? Ben & Jerry natuurlijk. Extra [...]

10/04/2018