Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zo zie je welke informatie Facebook over jou opslaat

Stomende berichtjes sturen met je Tindermatch of uren aan de telefoon hangen om met je bestie over ‘die [...]

04/04/2018

YES! Vanaf nu bestaat er een Friends-editie van Monopoly

Onder de slogan ‘destroying friendships since 1935’ slagen de spelmakers van Monopoly er [...]

04/04/2018

RIP: Morgen sluit Dough It de deuren

7 maart blijft ongetwijfeld de dag waarop geschiedenis geschreven werd. DOUGH it, de eerste cookie dough [...]

04/04/2018