Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student gaat viraal met originele sollicitatie

Als werkzoekende haal je beter alles uit de kast om op te vallen tussen andere sollicitanten en dat [...]

14/04/2018

De 7 soorten laatkomers ontleed

Roep jij weleens "Ik ben er binnen vijf minuten!", zo net voor je in de douche springt? Dan [...]

13/04/2018

Temptation Island aflevering 12: De dag waarop het licht uitging bij Cherish

Een foto die maar niet in de fik wil vliegen, Megan die Tim keihard wil slaan en dan maar samen [...]

13/04/2018