Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wat gebeurt er nu echt als je kauwgom inslikt?

Neen, er gaat geen kauwgomboom in je maag groeien. Neen, je poepgaatje gaat niet voor eeuwig dichtplakken. [...]

02/04/2018

De 8 fases die je doorloopt als je lief een Netflix cheater is

Temptation Island-deelnemers en fervente Netflix bingewatchers weten: verleiding bestaat. Maar hoe hard [...]

02/04/2018

5 manieren om korting te pakken op het studentenleven

Het studentenleven is niet altijd rozengeur en maneschijn. Soms is het droog brood en water. Want een [...]

01/04/2018