Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Timtation met spoed opgenomen in het ziekenhuis

Vlaanderen’s meest gevreesde pussy-magnet werd afgelopen weekend met spoed afgevoerd naar het [...]

04/04/2018

Prof neemt op hilarische wijze studenten in de maling

1 april, dé dag bij voorkeur om wraakgevoelens de vrije loop te laten en op een creatieve manier [...]

03/04/2018

23 dingen die we allemaal dachten bij de seizoensfinale van Blind Getrouwd

Toen we dachten dat onze tranen opgedroogd waren na het hartverscheurend gesnik van Temptation Deborah [...]

03/04/2018