Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student maakt een geniaal dating cv

We gaan solliciteren voor jobs met een curriculum vitae in de hand. Waarom gebruiken we dan geen cv [...]

11/10/2017

Kerel maakt slideshow met date-ideetjes, maar dat loopt slecht af

Op Tinder hadden Ben en Tom een match, en na enkele dagen chatten via WhatsApp vroeg Tom Ben mee uit. [...]

10/10/2017

Wat je moet weten als je deze week naar de Overpoort gaat

De Gentse politie gaat deze week de Overpoortstraat onder handen nemen. In het kader van een "grootschalige [...]

09/10/2017