Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

"Monica en Joey waren de hele tijd stoned"

Die hard fans van Friends bekijken de populaire sitcom opnieuw en opnieuw, in de hoop zo telkens nieuwe [...]

17/10/2017

Student faket kidnapping na slecht rapport

Thuis een slecht rapport voorleggen is niet plezant, maar thuis voor de tweede keer een slecht rapport [...]

17/10/2017

Vocatus: club voor jobstudenten in de horeca

Naam studentenclub: Vocatus In welke studentenstad? Gent Voor wie? Voor jobstudenten/werkstudenten [...]

16/10/2017