Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

7 celeb-wistjedatjes om je zelfvertrouwen te boosten

Wist je dat... ... Walt Disney ooit ontslagen is bij een krant, omdat hij "te weinig verbeelding" [...]

23/10/2017

Foo Fighters komen naar het Sportpaleis

Haal je agenda erbij en duid aan in fluo: Foo Fighters komen naar ons land! Met een negende studioalbum [...]

23/10/2017

Waarom iedereen eigenlijk op kot moet

Wanneer is het ideale tijdstip om uit te checken uit Hotel Mama? Opvoedkundige Marina van der Wal is [...]

18/10/2017