Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente vraagt of hond mee mag naar de les, krijgt geniaal antwoord

Door de komst van orkaan Irma schortten de Amerikaanse universiteiten uit de streek alle lessen op, [...]

18/09/2017

Lijstje: de raarste kotgenoten

Jimmy Fallon ging enkele dagen geleden met behulp van de hashtag #myroommateisweird op zoek naar de [...]

18/09/2017

Aldi komt met betaalbare drieliterfles Prosecco

Spaar je dorst, want speciaal voor de feestdagen legt Aldi binnenkort een drieliterfles Prosecco in [...]

14/09/2017