Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Een dag en een nacht in... GENT

Wat kan je beleven?   * Onder geen beding te missen: een bezoek aan het Gravensteen, de middeleeuwse [...]

13/09/2017

Blutte studenten zijn best wel creatief

Studenten die krap bij kas zitten, komen soms best wel creatief uit de hoek om geld uit te sparen. Een [...]

12/09/2017

Dit is de mooiste universiteit ter wereld

Maar al te veel studenten krijgen les in stoffige gebouwen uit de jaren stilletjes. Toen we de foto's [...]

11/09/2017